Ο καβαλαρης και η Χατζηγιαννης

-Cosmote, μιλάτε σας ακούμε.
-Ναι γεια σας;
-Γεια σας κυρία μου τι θα θέλατε;
-Βασικά εγώ μόλις χώρισα.
-Να σας βάλω έναν Μητροπανο;
-Καλέ αν ήθελα Μητροπανο θα 'παιρνα τη Lampsi.
-Nα σας βάλω κάτι σε Χατζηγιαννη;
-Αχ, το "Χέρια Ψηλά" το έχετε;
-Μόλις χωρίσατε δε μου 'πατε;
-Ναι.

-Να σας βάλω το "Πόδια Ψηλά";
-Δεν το ξέρω...
-Το "Χεζε Ψηλά";
-Είστε σίγουρη είναι του Χατζηγιαννη;
-Καλε ναι! Το ρεπερτόριο αυτής της τραγουδίστριας είναι απύθμενο.
-Μα ο Χατζηγιαννης είναι άντρας.
-Κι ο Κουβελης θα βγάλει την Ελλάδα απ' το μνημόνιο.
-Μα καβαλικεύει την Μακρυπουλια!
-Ο Κουβελης;
-Όχι, ο Χατζηγιαννης.
-Ποιος κάνει την φοράδα και ποιος τον καβαλάρη το ξέρει μόνο η Μακρυπουλια, κυρία μου.
-Θέλετε να μου πείτε πως είναι gay;
-Μα γιατί νομίζετε διάλεξε την Μακρυπουλια;
-Γιατι;
-Μακρυ - πουλια... ΜΑΚΡΥ - ΠΟΥΛΙΑ...
-Είστε αισχρή με ακούτε;!
-Cosmote, μιλάτε σας ακούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου