Cosmote ψωλατε σας ακουμε

-Cosmote, λέγετε παρακαλώ;
-Ναι γεια σας, Cosmote εκεί;
-Μάλιστα.
-Εγώ την Vodafone ήθελα.
-Τι να την κάνετε την Vodafone;
-Να παίξουμε πεντόβολα.
-Cosmote εδώ, μιλάτε, σας ακούμε.
-Ναι μ' ακούτε;
-Σας ακούμε λέμε!
-Vodafone εκεί;

-Μύλοι Αγίου Γεωργίου...
-Ποιοι μύλοι;
-Milli Vanilli... Tελος πάντων τι θέλετε κυρία μου!;
-Δυο σουβλάκια ήθελα να παραγγειλω.
-Μας τελείωσαν.
-Ε, τότε φέρτε μου μια πίτσα.
-Τι πίτσα θέλετε;
-Μια στρογγυλή.
-Εννοώ τι γεύση θέλετε.
-Σοκολατίνα.
-Μάλιστα, που να σας την φέρουμε;
-Σπίτι μου.
-Εννοώ που μένετε!
-Σπίτι μου καλέ!
-Ναι αλλά ΠΟΥ είναι το σπίτι σας;
-Δίπλα στης αδελφής μου.
-Το τηλέφωνό σας;
-Κι αυτό σπίτι μου είναι.
-Ποιο είναι το νούμερο;
-103299θξ%332#$οο0
-Τι τηλέφωνο είναι αυτό;
-Ένα Panasonic μαύρο.
-Θέλετε κάτι άλλο;
-Εγώ βασικά την Vodafone ήθελα άλλα αφού δεν τη βρήκα είπα, δε γαμιέται, ας φάω μια πίτσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου