τικ τακ


11 σχόλια:

  1. χαχαχα σαν αυτό που λέεει : ...άκου μονάχα το τικ τακ του ρολογιού.... σαλαλαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ δεν το προσέχω καν αυτό το τικ τακ...μπας και κουφαίνομαι ρε γαμώτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρεεεεε !!!!!! όχι ρεε συυυυυ!!!! Όχι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ξερω ρε νικο, να σε λεω νικο ε; το "καλο παιδι αλλα" ειναι μεγαλο ρε συ. Λοιπον δεν ξερω, μαλλον ειναι που ειμαστε ακομα νεοι.

    Joan, δεν σου χει τυχει; να θες να κοιμηθεις; και αυτο το τικ τακ ρε παιδι μου! (και καποια στιγμη να μιλησουμε γι' αυτο το σαλαλαα, μυριζομαι καλη ιστορια)

    Ζoe, σου αρεσουν τα twist ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοίτα έχεις κάνει κατάληψη σε όλους τους φίλους μου,και δεν θα το αντέξω αυτό,δεν θα το αντέξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποτε επιτελους θα συνειδητοποιησεις οτι ησουν απλα ενας Δουρειος Ιππος, ε αγαπημενη Τρωαδα; :P

      Διαγραφή
  6. Μόνο με ενοχλεί;;;;;;;;;;;; κάνω δώρο σε όλους ξυπνητήρια που δν κάνουν τικ τακ, ώστε αν τύχει να κοιμηθώ σπίτια τους να μην έχω θέμα! Αλλιώς όλα σε συρτάρι σε άλλο δωμάτιο.

    (βέβαια έχει τύχει ... πω άντε θα το το πω εδώ:
    έτυχε να μπει ξυπνητήρι στο συρτάρι μόνο του και να βαράει 4 το πρωίτιιτιτιτιιτιτιτιιτιιτιτιτιτιτιτιτιτιτιτιτιτι... και δεν θυμόταν κανείς ότι κάποιο συρτάρι είχε ξυπνητήρι μέσα. Στιγμές τρομαχτικές.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σούπερ η γιαγιά, πολύ καλό το twist - δεν το είχα καν σκεφτεί αν και κρίμα τη γιαγιούλα. Μ'άρεσε πάρα πολύ να βλέπω όλες τις αναμνήσεις της να ξετρυπώνουν. Μπράβο έχω να σου πω, μπράβο!

    (και thanks ε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακολουθώντας το link μπήκα να δω την απεικόνιση. Τρομερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μου πηρε καμποσο να καταλαβω τι εννοεις. εαν δεν το ανεφερες δεν θα το ρποσεχα ποτε. σχεδον κοκκινισα. θεκιου ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή