η σκακιέρα


Τα λευκά μου παρατεταγμένα απέναντι στα μαύρα σου.

Μπροστά τα πιόνια μου αντικρίζουν τα δικά σου.

Πίσω οι πύργοι. Πύργοι που κρατούν φυλακισμένα τα "θέλω" μας.

Τα άλογα. Άλογα, παράλογα με λόγο απαλό, ηχηρό κι άηχο.

Οι αξιωματικοί. Αξιωματικοί, ανάξιοι, τυφλοί κι αδέξιοι.

Κι ένας βασιλιάς.

Και μια βασίλισσα.

Μια γυναίκα.

Ένας άντρας.

Δυο μονάδες.

Ένα συν ένα δεν κάνουν δύο, είχες πει. Κάνουν δύο μονάδες. Τα πάντα διατηρούν τελικά την υπόστασή τους. Δεν έχεις άδικο.

Τα λευκά μου παρατεταγμένα απέναντι στα μαύρα σου. Δυο στρατοί έτοιμοι να συγκρουστούν. Να αναμετρηθούν. Και τα άδεια τετράγωνα ανάμεσά τους οι φόβοι που πρέπει να βαδίσουν για να σμίξουν. Ο φόβος της απώλειας. Της απόρριψης. Της αμφισβήτησης. Της αποτυχίας.

Ίσως τελικά και της επιτυχίας.

Ίσως.

Τα λευκά μου παρατεταγμένα απέναντι στα μαύρα σου. Σκυφτοί και οι δύο πάνω από μια σκακιέρα. Προσπαθείς να συγκεντρωθείς. Σηκώνω το βλέμμα μου και σε κοιτώ. Χαμένη μέσα στις σκέψεις σου. Τα μάτια σου καρφωμένα στα πιόνια σου. Η αγωνία στο πρόσωπό σου.

Περιμένεις. Σκέφτεσαι. Σιωπάς...

Μα δεν αντέχω άλλο.

Θέλω να σε ρωτήσω κάτι.

-Ρε κοπελιά, είσαι σίγουρη ξέρεις πως παίζεται;

-Τσουρέκια μου τα 'χεις κάνει ματάκια μου, θα σκάσεις;

-Τι να σκάσω, μ' έχεις σκάσει ρε αγάπη! Πιασ' το το ρημάδι και καν' το μια έτσι στο τετραγωνάκι μπροστά! Πρώτη κίνηση είναι να πούμε δεν θέλει σκέψη, ασιχτίρ μ' έσκασες!

-Ντάξει ρε Κασπάροφ, να θυμώσουν να πλήρωνες την Βονταφον να 'χαμε τωρα ίντερνετ να 'κανες τα γούστα σου. Εδώ τώρα ρε πουρέ! Εδώ! Σκάκι ρε! θα παίξεις και θα πεις κι ένα τραγούδι!


7 σχόλια:

  1. η φωτο απο το ένα εμπορικο στο μαρουσι. με τραβηξαν με το ζορι. ειχαν στησει μια σκακιερα στο δαπεδο και κατι πιονια. Στον καναπε καθοντουσαν μια λευκη και μια μαυρη βασιλισσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οδηγίες σκακιού για άσχετες...άσχετες με το κλίμα του ποστ αλλά χρήσιμες λόγω κλιματικής αλλαγής
    http://kalopaidialla.blogspot.gr/2011/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σκεφτηκα να τον πω κι εγω λοξοδρομονα τρελο αλλα ειπα δεν θα το πιασουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ έχω άλλο..."έλα να παίξουμε θα σου χαρίσω την βασίλισσά μου, όλα όλα κ τ άλογά μου θα στα δώσωωω σαλαλα"
    http://www.youtube.com/watch?v=iAokbzTadEI

    http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=3858

    διαφορά ανθρώπωνν, diafore ti koi syn eirmoi :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. διαβασα την απαντηση σου κι ακουσα το τραγουδι με ανοικτο το στομα. 16 λεπτα αργοτερα το εκλεισα. καπου στα 19 λεπτα συνεχισα να αναπνεω. αυτη η σουρεαλ επικοινωνια με το κοινο μου με ξεπερνα. ιτς μπιγιοντ μαι κοντρολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O καθείς στην κοσμάρα του... Εγώ νόμισα ότι η κοπέλα στον καναπέ, έπλεκε... Κι είπα, "ρε είμαστε πολλές"... Ό,τι νά 'ναι...
    Αν συνδυάσω το σκάκι με πλέξιμο, λες να δουλέψει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή